搜尋此網誌

星期四, 9月 09, 2010

Bookmarker

This is a gift (bookmarker) which I made for one of sisters in church. I just knew her. She was baptised 2 weeks ago. The big calligraphy word is "Love" in Chinese. The small one says "there is no fear in Love" and which is from 1 John 4:18 in bible. Thanks God for this card because it let us has some ideas about the expansion of new⋯⋯ church buliding. Our care group is going to make some of cards for rising the money in church's founding.


這是一份禮物(書籤),我親手做來送給一位2個星期前剛洗禮的姊妹。那句愛裡沒有懼怕是來自於聖經約翰一書 4:18。感謝上帝給我靈感做這張卡片,因為它讓我們有一些想法。我們的小組將會做出一些卡片義賣用來幫助教會建堂. 且這義賣會很有趣會跟我每年包給學生的糖果形式有點像..敬請期待..
PS這書籤後面有磁鐵可直接黏在書上,然後那書遷中的那顆心的字 是不同語言的愛 是我用火燒出來的喔 很有趣吧 另外今年聖誕節 需要小禮物的請預約 嘿嘿嘿 因為我打算不包糖果還有寫小卡片 所以謝神算 今年要休息一下 

沒有留言: